Telemast ylläpitää koko Suomen kattavaa kaupallisten radiokanavien lähetysverkkoa.
Olemme auttaneet Telemastia rakentamaan toiminnanohjausjärjestelmän, jonka avulla hallitaan kunnossapitoliiketoimintaa. Järjestelmä on varustettu keskitetyillä ongelmanmääritystyökaluilla. Järjestelmä on nopeuttanut ongelmien tunnistamista ja auttanut Telemastia keräämään tärkeää tietoa palvelujensa laadun parantamiseksi entisestään.
asiakas
Telemast
toimiala
Kunnossapito ja huolto
alusta
Web, mobiili
Palvelut
Palvelumuotoilu, UX/UI-suunnittelu, ohjelmistokehitys
teknologiat
Django, CoachDB, Prometheus, Grafana
Telemast on antanut mastojen kenttätoiminnot alihankkijan hoidettavaksi. Vuonna 2019 vanhan, virhealttiin ja aikaa vievän manuaalisen prosessin tilalle haluttiin rakentaa digitaalinen ohjaus- ja diagnoosijärjestelmä.
Järjestelmä hakee tietoja laitteista ja esittää ne visuaalisesti operaattorille. Tämä nopeuttaa ongelman ymmärtämistä, sillä kunnossapitotiimi voi usein korjata ongelman etänä menemättä paikan päälle.
Järjestelmä on erittäin hyödyllinen myös silloin, kun toimenpide on suoritettava kohteessa, sillä se antaa kenttäoperaattorille tärkeää tietoa laitteen yksityiskohdista. Tämä on olennaista, sillä huoltotyöntekijä ei välttämättä ole käynyt kyseisessä paikassa aiemmin.
Rose-Marie Skogster
Toimitusjohtaja, Telemast
Asiakastyytyväisyys on Telemastille erittäin tärkeää.
Ohjausjärjestelmä tarjoaa Telemastille myös syvällistä tietoa sekä kunnossapitoprosessista että alihankkijoiden työn laadusta. Tämä puolestaan auttaa parantamaan kunnossapitoprosesseja entisestään.
Kerätyt tiedot ovat erittäin arvokkaita liiketoiminnan kehittämisessä ja muutoksessa. Niiden ansiosta kunnossapitoprosessit voidaan suunnitella ja optimoida paremmin. Loppukäyttäjälle tämä tarkoittaa luotettavampaa ja vakaampaa kokemusta. Lisäksi tietojen avulla pystytään tunnistamaan heikkoudet ja ongelmat ennen kuin riskit toteutuvat.
Autamme digitaalisen tuotekehityksen kaikissa vaiheissa. Ota yhteyttä ja keskustellaan lisää.